نماینده بوکان: رئیس جمهور هیاتی را برای بازدید از جاده بوکان اعزام کند

به گزارش آذر نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفات خسارت بار جاده بوکان اظهار داشت: لازم است رئیس جمهور هیاتی را برای بازدید از جاده بوکان اعزام کند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، محمد قسیم عثمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: جاده بوکان به میاندوآب و جاده بوکان سقز در راه ترانزیتی قرار دارد و ظرفیت لازم را برای حجم تردد فعلی ندارد، هر روزه سوانح رانندگی، تصادفات و جگرگوشه های مردم را در این جاده ها شاهد می باشیم. چرا دولت برای جان مردم این منطقه ارزش قائل نیست. بوکان پس از جنگ تحمیلی همچنان درگیری خونریزی های ناشی از این تصادفات است.
وی ادامه داد: خسارات جانی این مسیر از خسارت های جنگ تحمیلی در این منطقه بیشتر است. بعد از هر تصادف مردم برای هلاکت همه دست اندرکاران حوزه راه دعا کرده و روحانیون هم در مراسم عزیزانشان برای مسئولانی همچون من و شما دعا می کنند که به درد آنها گرفتار شویم.
عثمانی درانتها بیان کرد: جان مردم ما هم مانند جان سایر مردم ایران مهم می باشد. چرا در بعضی از نقاط کشور جاده های فانتزی ایجاد می کنید ولی باند دوم جاده بوکان همچنان معطل است. لازم است رئیس جمهور هیاتی برای بازدید از این جاده به منطقه اعزام کند.

منبع: