در واکنش به نامه جمعی از هواداران استقلال؛ عارف: فراکسیون امید برای حل مشکلات باشگاه استقلال ورود می کند

آذر: رئیس فراکسیون امید اصرار کرد که این مساله مورد توجه جدی فراکسیون امید است و فراکسیون برای حل مشکلات باشگاه استقلال با مسئولان مربوطه صحبت خواهدنمود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا محمدرضا عارف در واکنش به نامه تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال به او و فراکسیون امید برای حل مشکلات این باشگاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «نامه تعدادی از هواداران تیم استقلال یکی از تیم های محبوب فوتبال کشورمان درباب برخی مسائل و مشکلاتی که این باشگاه با آن روبه رو است مطمئناً مورد توجه جدی فراکسیون امید قرار می گیرد و شخصاً با مسئولان مربوطه صحبت خواهم کرد.
معتقدم اگر دولت خودرا از تولی گری و باشگاه داری کنار بکشد مشکلاتی که حالا برخی باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند به حداقل می رسد. در این خصوص تلاش های خیلی از گذشته تا به امروز صورت گرفته است و نگرانی هایی نیز از سویی مطرح است. باید بنا بر حل مسئله باشد و بنا بر این لازم است همه ورزشکاران و ورزش دوستان خصوصاً فوتبال دوستان عزیز راهکارهای پیشنهادی و البته عملیاتی خودرا برای برون رفت از مشکلات این چنینی به نمایندگان فراکسیون امید و دیگر مسئولان ارسال نمایند.»

منبع: