در دیدار امیر دریادار سیاری با وزیر بهداشت مطرح شد؛ اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

آذر: رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و درباب آمادگی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در این خصوص گفت و گو کرد.

به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی ارتش، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، پس از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس ستاد ارتش در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری همه جانبه با وزارت بهداشت اظهار داشت: با دستور فرمانده محترم کل ارتش و برابر هماهنگی با وزارت بهداشت، برخی از بیمارستان ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و شهرستان ها با حضور کادر درمانی شامل پایور و وظیفه برای امداد رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده و آماده خدمات رسانی است.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: مجموعه بهداشت و درمان ارتش شامل دانشگاه علوم پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش آمادگی لازم برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا را دارند و ارتش همچنان که در عمل اثبات نموده است همواره خودرا فدایی ملت شریف ایران می داند و در مقابله با کرونا نیز، با تمام وجود در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش اشاره کرد: برابر اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی داریم از ظرفیت های موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به رفع آلودگی و همین طور آموزش در سطح کلان، با وزارت بهداشت همکاری نماییم.

منبع: