سردار حاجی زاده: تحریم های تسلیحاتی رفع گردد، راه صادرات تجهیزات دفاعی باز می شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اعلان اینکه اگر تحریم های تسلیحاتی برداشته شود، راه صادرات باز می شود، اظهار داشت: ما امروز در بحث تامین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز (دوشنبه) در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم های تسلیحاتی آمریکا، اظهار داشت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد. ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز می شود. ما در بحث تامین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.
وی اضافه کرد: برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد که اولین مزیت آن برای ما به دست آوردن یک پیروزی سیاسی است. دومین مورد در رفع تحریم های تسلیحاتی، باز شدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی ها با این کار کم می شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات، اظهار داشت: ترامپ در گذشته امتحان خودرا پس داده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران هم امتحان خودرا پس داده است. آنها این حرف های بی مدلول را بارها بیان نمودند. مانند گذشته که اعلام نموده بودند مقرر است ۵۲ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند و آنها مانند گذشته نمی توانند هیچ غلطی کنند.