حاجی صادقی: مناظره ترامپ و بایدن فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار حمید خدادی با اشاره به نگاه مؤمنان به دنیا اظهار داشت: دنیا برای همه مسیر عبور است و نباید بگذاریم ساعات عمرمان در دنیا بی بهره بگذرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حمید خدادی اظهار داشت: این شهید والامقام همواره عمر و دوران خدمت خویش را به مجاهدت در راه خدا گذراند و توانسته بود خیلی از حوادث و مشکلات را کم کند و این ها به منزله عمل صالح و نوعی عبادت به حساب می آید.
حاجی صادقی اضافه کرد: تحمل درد شیمیایی هم برای او و همه همرزمانش نوعی سرمایه و عبادت به حساب می آید.
وی با یادآوری مجاهدت ها و نقش آفرینی ها و خصوصیت های شخصیتی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: تنها آرزوی این شهید بزرگوار ما شهادت بود و ما مکرر در دوران حیات با برکتش و پس از شهادت شهیدان کاظمی و طهرانی مقدم آرزوی ایشان برای شهادت را دیدیم.
حاجی صادقی در ادامه با اشاره به اینکه در نظام ولایی و در شرایطی که باب جهاد و شهادت باز است، حیف است با مرگ طبیعی از دنیا برویم، اظهار داشت: هیچ عملی به اندازه خدمت به امت اسلامی و جهاد در راه خدا پرارزش نیست و امروز در صحنه جهانی و داخلی شرایط برای ایثارگری و مجاهدت فراهم است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنان ما روز به روز ذلیل تر می شوند، اظهار داشت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد و ما در روزهای کرونا مردم داری مسؤلان آمریکایی را هم دیدیم.
حاجی صادقی در انتها اظهار نمود: از طرفی ایثار، گذشت و مردم داری و نوعدوستی ملت ایران در روزهای انتشار کرونا برای جهانیان مشخص شد و ما همان ایثارگری دروان دفاع مقدس را در روزهای کرونا شاهد بودیم.