مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده دادند

آذر: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در مقابل دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم قبل از ظهر جمعه ۲۵ مهرماه در مراسم سوگواری که در مسجد جامع شهرستان ورامین به همت هیئت زینبیه برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) به تبیین معارف نبوی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) پرداخت.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: نبی مکرم اسلام (ص) چهره ای بودند که از ابعاد و زوایای مختلف از اشرف مخلوقات ربوبی بود و تمام حرکات و سکنات خویش را برای رضای خدا انجام می داد.
وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) هیچگاه در مقابل دشمنان نترسیدند و نلرزیدند؛ بلکه با اقتدار مسیر الهی را دنبال کردند؛ پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده دادند و اینکه جهان بشریت باید در مقابل دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستند و سر تعظیم در مقابل آنان فرود نیاورند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: خصوصیت دیگر پیامبر اسلام (ص) این بود که در جبهه اسلام با رأفت، مهربانی و مدارا عمل می کرد.
مصباحی مقدم اظهار نمود: امام خمینی(ره) ۱۰ سال انقلاب اسلامی را رهبری کردند و در زمان رفتند به سمت حق با دلی آرام رفتند، مردم ایران آفرین بر شما که با وفاداری خودتان در کنار امام خمینی(ره) بودید؛ مقام معظم رهبری پس از امام کشور را به خوبی هدایت کردند.
وی در انتهای سخنان خود خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشکل داریم و رهبری هیچ دخالتی ندارند بلکه هدایت امت را بر عهده دارند، تمام مشکلات در بحث اقتصادی مربوط به مدیریت مسؤلان می باشد.

منبع: