موافقت مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس

به گزارش آذر نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس موافقت کردند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، محمدحسین حسین زاده بحرینی رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه تقاضای بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی را بیان کرد.
وی توضیح داد: چندی پیش مجلس در دو جلسه غیر علنی به تفصیل درباره امور داخلی مجلس بحث کرد. نتیجه آن شد که آیین نامه داخلی اصلاح گردد. کمیسیون آیین نامه تغییرات را اعمال کرد و از نظرات نمایندگان استفاده نمود.
وی ادامه داد: ما با امضای ۵۰ نماینده از هیات رئیسه درخواست کردیم که این گزارش با اولویت و هر چه سریعتر در مجلس بررسی شود. مبحث این طرح مربوط به مدیریت داخلی صحن است که می تواند تحولی را در داخل مجلس به لحاظ سرعت و کارآمدی آن ایجاد کند.
محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مخالفت با تقاضای اولویت اظهار داشت: اصلاحات انجام شده متناسب با تغییرات مورد نظر ما در مجلس نیست. از سوی دیگر اولویت های دیگری وجود دارد که باید هر چه سریعتر بررسی شود.
سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس هم در موافقت با اولویت بررسی این طرح اظهار داشت: تعداد طرح ها و لوایح در مجلس زیاد است. بنابراین باید هر چه سریعتر این مورد در دستور کار قرار گیرد.

منبع: