گودرزوند: امروز ایران اسلامی نیازمند وحدت و یکپارچگی است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به وحدت کلمه بیان نمود: امروز ایران اسلامی نیازمند وحدت و یکپارچگی است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت میلاد پرخیر و برکت رسول اکرم(ص)و ولادت باسعادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در یک موقعیت و شرایط تاریخی قرار دارد که نیازمند اتحاد و یکپارچگی و به فرمایش حضرت امام (ره)وحدت کلمه است.
وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند توجه به اقتصاد و فرهنگ در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه ساز حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است، از این باب نمایندگان و عزیزان در دیگر قوا و دوستداران ایران اسلامی بدانند که فقط کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است، نگاه برنامه ای می تواند کلید موفقیت و پیشگیری از رشد فاصله طبقاتی باشد، بر همین مبنا باید شاهد برنامه قوی از جانب دولت بعنوان قوه مجریه و همدلی و همیاری مجلس و قوه قضاییه و سایر بخشهای کشور باشیم.
این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس بیان نمود: انتظار است دولت با نگاهی عمیقتر و با تجربه ای که از شرایط موجود دارد، بدون تعلل و نگاه سیاسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تنظیم کند تا مجلس بتواند ساختار بودجه را به سمت ظرفیت ها و منابع داخلی متمرکز نماید، لایحه بودجه ای تنظیم شود که رویکرد آن استفاده از ظرفیت های استفاده نشده و منابع تبدیلی نفت و گاز و استفاده از منابع حاصل خیز کشاورزی و فراهم آوردن زمینه های بومگردی در بخش های مختلف کشور باشد.
او در آخر با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود ضمن اینکه گفت خیلی از مردم شهرستان رودبار به دلیلی مشکلات در حال مهاجرت از این شهرستان هستند از وزرا خواست تا به حوزه های روستایی سرکشی کنند.