بسیج دانشجویی در پیامی تاکید کرد مصباح یزدی سردار بزرگ جنگ نرم رهبری بود

آذر: به دنبال درگذشت آیت الله مصباح یزدی دفتر تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، متن پیام دفتر تبیین مواضع بسیج دانشجویی به شرح زیر است:
در شب سالگرد شهادت سردار دلها، شیرمرد میدانهای نبرد و کاشف کرب از روی امام خامنه ای در« جنگ سخت »، خداوند امتحان بزرگ دیگری از این ملت صبار شکور گرفت و سرادر بزرگ جنگ نرم آقا، از میان برنده شبه ها، عالم نستوه و راهنمای جوانان حزب اللهی، مصباح انقلاب و عالم بصیر و با معنویت، حضرت آیت الله مصباح یزدی را به سمت خود دعوت کرد تا قدمهای گام دومی انقلابیون به سمت طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) و پدیده یکتای عصر حاضر، پرخطرتر و پرامتحان از سویی و انسان سازتر از طرفی باشد.

حالا و با این مصیبت، ثلمه ای در اسلام و در بین خواص انقلابی به وجود آمد که به هیچ وجه جبران نخواهد شد، مگر خداوند با فضل و کرمش به این ملت سختی کشیده و مظلوم کمک نماید که تابحال چنین بوده است.

دوران عمر طولانی و پربرکت این عالم ربانی و بصیر مشحون است از مجاهدت و مبارزه با کفر و شرک، که در مکتب امام عظیم الشان آموخته بود. اما آنچه که حدودا اختصاص به این عالم ربانی داشت و در طبقه علمای هم دوره ایشان نبود، مبارزه خستگی ناپذیر با خط نفاق و عناصر سست عنصر برگشته از خط امام(ره) بود که در بسیاری از موارد ادعای نزدیکی به امام و رهبری را داشته و دارند و در سال های بعد از امام(ره) و زعامت رهبر انقلاب، همه تلاش خودرا برای ارتجاع و برگشت به عقب و عدول از خطوط اصلی انقلاب انجام دادند که با زعامت بی نظیر امام خامنه ای(حفظه الله) و حضور علمای ربانی چون آیت الله مصباح یزدی و حمایت امت حزب الله نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
دانشجویان و طلاب انقلابی سنت حسنه دوره « طرح ولایت» را که به ابتکار علامه مصباح پایه گذاری شد هیچ گاه فراموش نمیکنند. خیل گسترده دانش آموختگان این دوره نورانی که لب لباب آن آشنایی با نظریه ولایت مطلقه فقیه امام خمینی(ره) است حالا در جای جای این کشور حامی و مدافع نظام اسلامی هستند و خودرا مدیون این شخصیت عظیم میداند.
اما آنچه در این برهه مهم از تاریخ انقلاب باید با صدای بلند فریاد زد، افسوس و صد افسوس از ندانستن قدر چنین عالمی است که بارها رهبر انقلاب با تعابیر اختصاصی از ایشان یاد کردند مثلا فرمودند:
همیشه بر مدار حق، جامع علم و بصیرت و صفا، فقیه فیلسوف و صاحب نظر، پر کننده جای خالی علامه طباطبایی و شهید مطهری در زمان ما، کسی که همیشه نظام را بر خود مقدم میدارد و یک تنه با « خناسان مسلط » مصاف می کند و…
افسوس حقیقی آنست که خواص انقلابی اشاره های امام جامعه راجع به ایشان را جدی نگرفتند و غالبا از کنار آن عبور میکردند و این بی توجهی منجر به خسارتهای فراوان و تاخیر ملموس در رسیدن به اهداف انقلاب شد. حقیقت تلخ دیگر آنست که وجود ایشان انتظار از دیگر بزرگان را بالا میبرد، چون ایشان برای دفاع از ولایت آبروی خودرا وسط می گذاشت و این خصوصیت در بیشتر موارد اختصاصی ایشان بود.
فصل دیگر از افتخارات ایشان نگرانی عمیق و علنی مستکبران و دشمنان خارجی انقلاب در کنار خط نفاق و ارتجاع از وجود ایشان بود و طیف بلندی از سازمان سیای آمریکا و موساد اسرائیل تا شیعه انگلیسی و سلطنت طلب و سازمان منافقین و کدخدا پرستان داخلی همه و همه با این مرد بزرگ دشمن بودند که این دشمنی اساسا در برزخ و قیامت سبب روسفیدی مضاعف ایشان خواهد بود.

در آخر بسیج دانشجویی این داغ بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب عام ایشان امام خامنه ای، حوزه های علمیه، طلاب، دانشجویان و جوانان حزب اللهی و خانواده و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند مسئلت میکند که روح این عالم بزرگ را با مرادش حضرت امام خمینی(ره) و شهدای اسلام خصوصا شهید سلیمانی همنشین کند و ایشان را طبق آنچه دعای همیشگیش بود، بسیجی، محشور گرداند و به همین زودی در دوران رجعت با امام و شهیدان و حاج فاسم عزیز به دنیا بازگرداند.»

منبع: