درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک که ساخت کشور ترکیه است و به لحاظ کیفیت و قیمت در بالاتری سطح نسبت به دیگر انواع قرار دارد.

در بازار کشور ما سه نوع درب ضد سرقت در دسترس است:

 

درب ضد سرقت ترک که ساخت کشور ترکیه است و به لحاظ کیفیت و قیمت در بالاتری سطح نسبت به دیگر انواع قرار دارد.

درب ضد سرقت لوکس ایرانی که برگرفته از طرح‌های ترک اما با قیمت پایین‌تر است و کیفیت قابل قبولی دارد.

درب لابی چینی که به لحاظ کیفیت از دو نوع دیگر پایین‌تر است و امروز با توجه به نرخ دلار، دیگر مزیت قیمت پایین را چندان ندارد. انواع درب ضد سرقت با توجه به قیمت و رنگ بندی به درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت سفید و درب ضد سرقت قهوه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود.

فروشگاه اینترنتی فروش درب ضد سرقت ایساتیس ارائه‌دهنده انواع درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ایساتیس مراجعه نمایید.

در ضد سرقت یکی از بهترین راهکارها برای ممانعت از ورود سارقین به منزل شماست؛ بخصوص اگر برای مدت طولانی در منزل نیستید. اما درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد. سه نوع دب ضد سرقت در دسترس در بازار ایران شامل درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت ترک و در ضد سرقت چینی است. در بین نوع درب ذکرشده، درب ترک بالاترین کیفیت و البته بالاترین قیمت را دارد. در ادامه در خصوص این درب توضیح خواهیم داد.

 

درب‌های ضد سرقت ترک در کشور ترکیه ساخته شده و به کشور ما صادر می‌شوند. بنابراین، از نوع درب‌های وارداتی بوده که قیمت چندان پایینی ندارند. اما می‌توان گفت بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار کشور بهترین کیفیت را دارند.

 

اما بهترین درب ضد سرقت ترک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

در این مطلب به این سؤال مهم پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

درب ضد سرقت ترکیه ای مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای پاسخ به این سؤال لازم است اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت را بشناسید تا بتوانید با بررسی هر یک در هنگام خرید درب ضد سرقت ترک، از کیفیت مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

 

درب ضد سرقت ترک

ورقه فلزی

درب ضد سرقتی که حاوی ورقه فلزی باکیفیت و با ضخامت مناسب باشد، در برابر ضربه مقاومت لازم را خواهد داشت. اما چگونه می توان به وجود این ورق فلزی پی برد؟ پاسخ چندان دشوار نیست. زیاد بودن وزن درب نشان دهنده وجود اسکلت فلزی باکیفیت است. در واقع وزن یک درب ضد سرقت مرغوب نباید کمتر از ۹۰ کیلوگرم باشد.

 

چهارچوب درب ضد سرقت

درخصوص ضخامت، جنس و رنگ چهارچوب درب ضد سرقت موارد ذیل را در نظر داشته باشید:

 

۱- چهارچوب باید از فلزی باکیفیت ساخته شده باشد؛

 

۲- ضخامت ورق چهارچوب درب کم نباشد تا شکننده نباشد (بیش از ۱,۵ میلیمتر)؛

 

۳- جوش به صورت کامل در همه بخش‌ها وجود داشته باشد.؛

 

۴- رنگ آن ضد زنگ باشد.

 

قفل درب ضد سرقت

اولین راهی که سارقین برای ورود به خانه‌ها طی خواهند کرد، تلاش برای باز کردن قفل درب است. بنابراین، نصب یک قفل ضد سرقت باکیفیت مهم‌ترین چیزی است که درمورد یک درب ضد سرقت لازم است مدنظر باشد. بهترین برندهای قفل ضد سرقت مربوط به کشور ترکیه هستند که از آن جمله می‌توان به برندهای کاله و داف اشاره کرد. استفاده از انواع قفل درب ضد سرقت هوشمند اگر چه هزینه زیادی دارد، اما امنیت درب را بسیار بالا خواهد بود.

 

همچنین توجه کنید که حتماً بر روی درب دو قفل (یک قفل شب بند و یک قفل اصلی) نصب شده باشد.

 

لولاهای درب

پس از قفل، راه نفوذ مهم دیگری که سارقین در پیش می‌گیرند، از طریق لولاهاست. درب های ضد سرقت ترکیه ای این مزیت را دارند که لولاهایشان در دسترس نیست؛ بنابراین عملاً نفوذ از طریق لولا نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

علاوه بر این، با توجه به این که درب ضد سرقت وزن بالایی دارد، در دربهای ضد سرقت ترک علاوه بر کیفیت، چهار لولا بر روی درب نصب شده است تا بتواند سنگینی وزن درب را تحمل کند و درب از رگلاژ خارج نشود. ضمناً لولاهای درب‌های ترک قابلیت رگلاژ دارند.

 

رنگ درب ضد سرقت

در مورد رنگ درب ضد سرقت، بهتر است تصمیم خود را بگیرید. رنگ چرمی ارزان‌تر است اما در مقابل خط و خش مقاومت بیشتری دارد. در حالی که رنگ دکورال زیباتر است.

 

روکش درب ضد سرقت

انواع روکش درب ضد سرقت ممکن است پی وی سی، سی ان سی یا برجسته باشد. روکش پی وی سی قیمت پایین‌تری نسبت به دو نوع دیگر دارد.

 

بهترین برند درب ضد سرقت ترک

ازجمله برندهای شناخته‌شده در ضد سرقت ترک؛ ITIBAR CELIK KAPI است. این شرکت با سابقه بیش از ۱۰ ساله در زمینه تولید درب ضد سرقت نسبت به تولید سالانه ۲۰۰۰۰ درب اقدام می‌نماید.

 

درب ضد سرقت سور ترکیه از دیگر انواع شناخته‌شده این درهاست. این درب ضد سرقت ترکیه ای یکی از محکم‌ترین درب‌های ضد سرقت در دنیا است که موفق به کسب  گواهی رسمی (certificate) ضد سرقت از کشور انگلستان شده است.

 

علاوه بر درمورد فوق، برندهای tuna ahsap، AGT DOOR و efor نیز کیفیت بالایی دارند.

 

سخن آخر

درب ضد سرقت ترک یک انتخاب مناسب برای کسانی است که می‌خواهند امنیت خانه خود را به بهترین شکل تأمین کنند؛ قاعدتاً اگر شما جزو این دسته افراد هستید باید هزینه آن را هم متقبل شوید. در عوض خیال خودتان را راحت کنید.