نماینده مسجد سلیمان و لالی در مجلس: پیگیری واگذاری اراضی تحت تملک وزارت نفت به مردم لالی ادامه دارد

به گزارش آذر نماینده مردم مسجد سلیمان و لالی در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری زمینهای تحت تملک وزارت نفت در لالی برای واگذاری به مردم شهرستان اطلاع داد.

علیرضا ورناصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: در مورد مالکیت این اراضی اختلاف نظرهایی وجود داشت که بعد از پیگیری و برگزاری جلسات مختلف نتیجه مثبتی برای واگذاری اراضی به مردم حاصل شده است.
وی خاطرنشان کرد: وزارت نفت در مقطعی این اراضی را به علت وجود منابع نفتی تملک کرد اما بعد از جابه جایی فعالیتهای نفتی به شهرستان مسجدسلیمان آنها را برای واگذاری به مردم به صورت مجانی برگشت داد.
نماینده مردم لالی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر مبنای قانون مسکن و شهرسازی این واگذاری باید بر مبنای قیمت منطقه ای و تا سقف ۲۵۵ متر مسکونی به مردم صورت گیرد.
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای املاک و اراضی بالای ۲۵۵ متر مهرآبادی معاون وزیر و شهرسازی موافقت کرده است که به مدت دو هفته امور کارشناسی برای تکمیل اطلاعات جامع از کل املاک شهرستان لالی انجام و نتایج در وزارت خانه هم عرضه شود.
نماینده مردم مسجد سلیمان و لالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد: بعد از بررسی وزارت خانه به مدت دو هفته جلسه ای با حضور مسؤلان کشوری و استانی برای تصمیم نهایی در تهران برگزار می گردد.