ظریف در جمع رهبران فلسطینی: غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی دروغی پوشالی است

به گزارش آذر وزیر امور خارجه اظهار داشت: پاسخ قهرمانانه گروه های مقاومت ضد رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمدجواد ظریف که به سوریه سفر کرده است، در جمع رهبران گروه های فلسطینی مقیم دمشق اظهارداشت: به تازگی شاهد وحشی گری جدید رژیم صهیونیستی بخصوص در مسجدالاقصی بودیم.
وی بیان نمود: همینطور کوشش برای تهدید مناطق اطراف مسجدالاقصی را شاهد بودیم. همزمان شاهد رشادت زنان و مردان فلسطینی در دفاع از حرم شریف بودیم.
وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: جهان اسلام به این رشادت بسیار مفتخر است. جنایت های دو روز گذشته اسرائیل در غزه و پاسخ قهرمانانه گروه های مقاومت ضد رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.
ظریف افزود: این اتفاقات نشان داد که روند نرمال سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اقدامی ضد مردم فلسطین و ضد مصلحت امت اسلام است. ما در ایام گذشته با همکاری ترکیه، قطر و دیگر کشورهای اسلامی سعی کردیم جامعه بین المللی را در این مورد حساس نماییم.
وی اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم حداقل مقداری حرکت در سازمان ملل متحد از راه مجمع عمومی ایجاد نماییم، چونکه امیدی به شورای امنیت نیست.
وزیر امور خارجه اظهار داشت: در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم و افتخار می نماییم که تاوان این ایستادن را می پردازیم کما این که سوریه هم هزینه ایستادگی در کنار مقاومت مردم فلسطین را پرداخته است.
ظریف تاکید کرد: گناه ایران، سوریه و کشورهای دیگری که با خشم آمریکا مواجهند، پشتیبانی از فلسطین است. امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم با تقویت مقاومت و کوشش برای احقاق حقوق مردم فلسطین روزگار بهتری را برای آیندگان رقم بزنیم.

منبع: