موسوی: به فکر جوانان باشید

آذر: نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که فکری به حال جوانانی کند که در وضعیت شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری روبرو شده اند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکر شفاهی اظهار داشت: مکتب سلیمانی، مکتب امامین انقلاب است. اگر سلیمانی ها نبودند، این کشور امنیت فعلی را نداشت، انصاف خوب است. آقای ظریف، اشتباهی راهبردی انجام دادید؛ آیا می خواهید از میان دشمنان برای نظام و کشور دوست پیدا کنید؟ عزت در میادین بوده و انقلاب اسلامی، انقلاب ولایت و شهداست. دیپلماسی بدون میدان معنایی ندارد و این دو موضوع به یکدیگر تنیده و مکمل هم هستند حتی میادین، دیپلماسی ها را تعیین می کنند.
وی همین طور با اعلان اینکه مذاکرات باید در مجلس تصویب شود، اظهار داشت: ما یاران و حامیان شهدا هستیم و رهبر معظم انقلاب ۸۰ میلیون نفر سرباز دارد.
موسوی با قدردانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب مناطق آزاد در عین حال اظهار داشت که مجمع تشخیص، مجلس دوم نیست دولت و مجلس حدود و ثغور این مناطق را تعیین می کنند.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آخر خطاب به رئیس جمهوری اظهار داشت که انقلابی باشد و فکری به حال جوانانی کند که در وضعیت شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری روبرو هستند. اردبیل حدود ۷۰ هزار بیکار تحصیل کرده دارد و گفتار درمانی جواب نمی دهد.

منبع: