محمد صادقی: به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم

به گزارش آذر یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با تکیه بر این که به یک تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم، اظهار داشت: باید باور نماییم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است و ارزش همه مناصب به خدمت و نوکری به مردم است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، شاهین محمد صادقی بعداز ظهر جمعه در بعد از. ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار نمود: جامعه ما مثل بیماری روی تخت اتاق عمل است که دردهایی دارد؛ امروز این پیکرهای که به عنوان بیمار پیش روی ماست دردهای فراوانی دارد و مردم از عملکرد مسئولین ناراحت، مأیوس و ناراضی هستند و نارضایتی خویش را با عدم مشارکت در انتخابات نشان می دهند.
وی اضافه کرد: بعضی از مدیران کشور باور دارند که مردم رعیت هستند در صورتی که بر مبنای آموزه های امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری مردم ولی نعمتان ما هستند. دست دولت در جیب مردم است و معیشت مردم تأمین نیست و سفره مردم کوچک شده و آنها احساس نارضایتی می کنند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما به یک تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم و باید باور نماییم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است و ارزش همه مناصب به خدمت و نوکری به مردم است. خدا نکند که فکر نماییم ما ارباب مردمیم و مردم را به نردبان ترقی خودمان تبدیل نماییم.
محمد صادقی اظهار داشت: امیدوارم دولت من که عنوانش دولت توکل و تغییر است بتواند با شعار مدیران جوان و معیشت مردم پا به عرصه مدیریت اجرایی کشور بگذارد و بتواند به مردم کمک نماید.
وی در ادامه اولویت نخست دولت خویش را کنترل کرونا و اولویت دوم خویش را کنترل تورم عنوان و تصریح کرد: کرونا بیماری غیر قابل کنترلی نیست؛ کار سختی است اما می توانیم تا آخر سال این بیماری را جمع نماییم. باید تا آخر سال ۷۰ درصد ملت را واکسینه نماییم و به فضل الهی به هر میزان که توانستیم در داخل کشور واکسن تولید می نماییم و هرچقدر که نتوانستیم تولید نماییم را وارد می نماییم.

منبع: