نشست هم اندیشی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور

به گزارش آذر به منظور هم افزایی و هماهنگی میان دستگاههای مجری برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با هدف جلب مشارکت حداکثری ایرانی ها مقیم خارج از کشور، نشست هم اندیشی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، برگزار گردید.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، در این جلسه که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانی ها وزیر امور خارجه و رئیس هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور و عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، حضور داشتند.
سجادی در این جلسه ضمن اشاره به این نکته که در ادوار مختلف، وزارت امور خارجه متولی برگزاری انتخابات در خارج از کشور بوده است، بر تعامل و همکاری سازنده میان ستاد انتخابات خارج از کشور با وزارت کشور و شورای نگهبان به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات تاکید نمود.
معاون وزارت امور خارجه در ادامه اضافه کرد: نکته مهم در این خصوص بحث فعالیت رسانه ای و خصوصا در حوزه فضای مجازی و استفاده از ظرفیت شورایعالی ایرانی ها در تبیین اهمیت انتخابات است.
جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور هم ضمن اشاره به اهمیت قانونی برگزار شدن انتخابات، بر رعایت پروتکلهای بهداشتی تاکید و ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات شاهد حضور گسترده و پرشور در پای صندوق ها باشیم.
نیلچی، مدیرکل انتخابات شورای نگهبان هم ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده، اظهار نمود: کیفیت و سلامت انتخابات برای شورای نگهبان حائز اهمیت می باشد.
در این جلسه ادیب، رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور به عرضه گزارشی از اهم فعالیتهای انجام شده در ستاد انتخابات خارج از کشور پرداخت.

منبع: