دعوت رئیس ستاد انتخابات استان تهران از مردم برای حضور در انتخابات

به گزارش آذر رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش آذر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکرالله حسن بیگی در پیامی ضمن اشاره به حضور عوامل اجرایی از ساعت ۶ بامداد در شعب دریافت رای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

انقلاب اسلامی ایران در طول بیشتر از چهار دهه از حیات پربرکت خود با بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه های مختلف و ایثارگری های تاریخی ملت ایران از بزرگ ترین تنگناها و فشارها به سلامتی عبور کرد و امروز به بلوغ، رعنایی و شکوفایی رسیده است.

دشمنان قسم خورده انقلاب و معاندان که همواره با نیرنگ ها و توطئه های خود تلاش در سد کردن راه و مسیر درخشان ملت ایران داشتند، با خلق حماسه های پی در پیِ مردم آگاه و انقلابی و حضور به هنگام در صحنه های تعیین سرنوشت خویش که تجلی آن در برگزاری انتخابات بروز و ظهور پیدا می کند؛ ناکام ماندند.

ملت ایران اسلامی با الگوگیری از طریق و آرمان های شهدای والامقام، امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، فریاد حماسی خویش را با حضور گسترده در انتخابات؛ بار دیگر در تاریخ برای حفظ استقلال، تداوم پیشرفت و تقویت عزت ایران و نظام نشان خواهند داد.

در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و با عنایت به حضور همه عوامل اجرایی در شعب دریافت رای از ساعت ۶ صبح؛ از اقشار مختلف مردم سلحشور و شریف استان تهران بخصوص رای اولی ها دعوت می کنم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، ضمن فراهم آوردن موجبات اقتدار بیشتر از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، در جهت اعتلا و شکوفایی کشور و استان گام بردارند و دشمنان زبون و خوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثل همیشه مأیوس نمایند.

شکرالله حسن بیگی
رئیس ستاد انتخابات استان تهران

منبع: