دریادار تنگسیری: پاسداران جوان باید حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: مهم ترین دستاورد دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی ملت ایران، آموختن راه شکست دشمنان و دستیابی به اعتماد به نفس کافی برای این کار بزرگ است.
به گزارش آذر به نقل از سپاه نیوز، آیین افتتاحییه شروع دوره تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و تعدادی از فرماندهان و مسئولین محلی استان گیلان، انجام شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم که در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران جوان، نهال های باطراوت و پرثمر برای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب هستند.
وی با اعلان اینکه پاسداران جوان باید ذهن خودرا قوی نموده و با اتکال به خداوند متعال، حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند که نسل های پیشین در سپاه پاسداران برافراشته کردند، گفت: جمهوری اسلامی قله های تعالی بسیاری در پیش رو دارد که باید با قوی شدن و تبعیت از فرامین و رهنمودهای امام جامعه اسلامی که نائب امام زمان(عج)است، آن قله های دست نیافتنی را فتح کرد.
دریادار تنگسیری با اعلان اینکه اگر می خواهیم راه را گم نکنیم باید بصیرت داشته باشیم اشاره کرد: در میدان پاسداری از انقلاب و تحقق ماموریت های محوله باید شجاع و نترس بوده و بدانیم در این راه خداوند به ما کمک می نماید و حتما پیروز می شویم، «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».
وی با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی برابر دشمنان و مستکبران جهانی اظهار داشت: با اهمیت ترین دستاورد دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی ملت ایران، آموختن راه شکست دشمنان و دست یابی به اعتماد به نفس کافی برای این کار بزرگ است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید این که دشمنان ملت ایران، حتی با قدرت حداکثری ظاهری خود نیز در مقابل ما کم توان هستند، اضافه کرد: در عین حال ما هیچ وقت دشمن را دست کم نمی گیریم، برای اینکه همیشه باید در راه ایستادگی و مقاومت پیشرفت نماییم و قوی تر شویم.
دریادار تنگسیری در ادامه ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و اشاره کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از جبهه اسلام دور نماییم و به زور گویی ها و تجاوزهای جبهه استکبار ضد مسلمانان مظلوم خاتمه دهیم.
وی دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران برشمرد و اشاره کرد: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همیشه آماده باشند تا بتوانند از منافع ملت ایران در دریاها حفاظت کنند.
در بخش دیگری از این مراسم، سردار دریادار دوم پاسدار دبستانی فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه، ضمن ارائه گزارشی از کارهای علمی آموزشی دانشگاه، تربیت و آموزش جوانان متعهد و جهادی انقلابی در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برای بکارگیری در بخش های مختلف شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد را از با اهمیت ترین کارهای دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام نمود.
در آخر این مراسم از خانواده معظم شهیدان والامقام جعفرپور و نفرات برتر دانشگاه در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ندسا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.