دریادار سیاری در جمع خبرنگاران: ارتقای توانمندی برای مقابله با تهدیدات در دستور کار ارتش است

به گزارش آذر معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: امروز ارتقای توانمندی مستمر برای مقابله با هر گونه تهدید در دستور کار نیروهای چهارگانه ارتش است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های امام (ره)، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر سال ۱۳۵۸ نشان از تفکر عمیق و نگاه بلند امام (ره) به ارتش است.
وی اظهار داشت: امروز مفتخریم که در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته ایم تا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق خودرا اعلام نماییم.
معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: همانطور که تا حالا این سازمان با موفقیت کارهای خودرا پیش برده و تفکر امام (ره) را به اجرا درآورده است، این مسیر باارزش را در جهت ارتقای توانمندی های ارتش برای انجام ماموریت خطیر حفظ انقلاب و نظام و تمامیت ارضی کشور ادامه می دهیم و بر این توانمندی می افزاییم.
دریادار سیاری با تاکید بر این که امروز ارتقای توانمندی مستمر برای مقابله با هر گونه تهدید در دستور کار نیروهای چهارگانه ارتش است، بیان کرد: امروز ارتش باتوجه به ماموریت خطیری که بر عهده دارد به اتفاق دیگر نیروهای مسلح کشور باید آماده باشد تا در هر مقطع زمانی و در هر شرایطی در مقابل هر تهدیدی باتوجه به پیچیدگی های تهدید و عدم قطعیتی که در آینده وجود دارد و همین طور تغییراتی که روز به روز در حوزه تهدیدات مشاهده می نماییم، آمادگی خودرا حفظ کند و ارتقا دهد و در جهتی حرکت نماید که آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داشته باشد.
وی اظهار داشت: به لطف خدا امروز به همت همه دست اندرکاران در زمینه تامین تجهیزات بومی برای دفاع از کشور به نقطه مطلوب رسیده ایم؛ البته که این خاتمه کار ما نیست و باید به طور مستمر در جهت ارتقای این توانمندی تلاش نماییم. امروز همین طور در زمینه پرورش نیروی انسانی که با اهمیت ترین مولفه در حوزه دفاع از کشور و و کارآمدی نظام دفاعی کشور است اقدامات ارزشمندی انجام شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: در حوزه ارتقای توانمندی های معنوی و بصیرتی کارکنان ارتش نیز در سازمان عقیدتی تلاش فراوانی شده است و امروز کارمندانی در ارتش داریم که با ایمان اخلاص و از خود گذشتگی توانمندی لازم جهت انجام ماموریت را دارند.

منبع: