دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال به زمین زدن انقلاب بودند

به گزارش آذر یک استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: خصوصیت فتنه آن است که مبانی حق و باطل را در هم می آمیزد و دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال به زمین زدن انقلاب بودند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد پناهیان ظهر پنجشنبه در همایش بصیرت فاطمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان فتنه هولناکی بر ضد ایران طراحی نموده بودند، اظهار نمود: خصوصیت فتنه آن است که مبانی حق و باطل را در هم می آمیزد.
وی افزود: امروز آمریکا و دشمنان اعتراف کرده اند که با هیچ تحریم و فشاری نمی توانند به ایران اسلامی خدشه وارد کنند ولی باید برای گرفتار نشدن در فتنه ها و اهتزاز پرچم حق، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.
وی بیان نمود: انقلاب اسلامی محصول مجاهدت اولیای تاریخ است و اگر با مجاهدت حفظ نمی شد، به قرن حاضر نمی رسید.
این استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به این که انقلاب اسلامی به اراده حضرت بقیه الله (عج) و برآمده از فرامین خدای متعال است، اظهار داشت: امام راحل فرمود، اگر انقلاب زمین بخورد، اسلام بلند نمی گردد و دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال به زمین زدن انقلاب بودند.
پناهیان تصریح کرد: فتنه ۸۸ ابعاد پیچیده ای دارد اما جریان ۹ دی باید مستمر بسط داده شود، چونکه بسیاری از جوانان امروز فلسفه اصلی ۹ دی را نمی دانند و نیاز است که ابعاد و خصوصیت این روز مهم در جامعه بیشتر از پیش تبیین شود.
وی افزود: در روز ۹ دی، هیچ نهاد رسمی از مردم دعوت نکرد، اما ۴۵ میلیون نفر ایرانی معتقد به آرمان های نظام در پشتیبانی از ولایت فقیه به میدان آمدند.

منبع: