نماینده مردم در مجلس: وزرای ضعیف دولت با استعفا کنار بروند

به گزارش آذر نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: به رئیس جمهور اعلام کردیم دوست نداریم وزرا را استیضاح نماییم بنابراین آنها که برای انجام امور توان ندارند با استعفا کنار بکشند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، جواد کریمی قدوسی قبل از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی مصلای اهواز با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار نمود: امام راحل بیان فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و ما مفتخریم به این که انقلابی فاطمی داریم.
وی ضمن اشاره به این که ملت ایران بیشتر از ۴۰ سال در مقابل تحریفات از خود مقاومت نشان دادند و ثمره انقلاب فاطمی را حفظ کردند و انقلاب فاطمی را بی یار یاور نگذاشتند، اضافه کرد: ما نگذاشتیم که یک روز امام این انقلاب از ما شاکی باشند؛ مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و راه امام این را هیچگاه ترک نکردند.
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: سه حادثه در این ۴۰ ساله داشتیم که امنیت ملی را در معرض خطر قرار داد یا می توانست قرار بدهد؛ نخستین حادثه هشت سال دفاع مقدس و دومین حادثه ای که ظرفیت داشت امنیت ملی را به خطر بیاندازد، رحلت امام راحل بود.
کریمی قدوسی افزود: سومین و خطرناک ترین حادثه ای که امنیت ملی را در معرض خطر جدی قرار داد، فتنه ۸۸ بود؛ چند ماه از این حادثه نگذشته بود که ولی امر مسلمین ۶ نفر از مسؤلان دفاعی و امنیتی را فراخواندند، ایشان در این جمع فرمودند که این حادثه یک فتنه است و خلق الساعه نیست و ۳۰ سال هست که وجود دارد.
وی ضمن اشاره به این که مردم یک روز در داشتن ولایت فقیه خود به تردید نیفتادند، اظهار داشت: یکی از سهمگین ترین حوادثی که پس از هشت سال دفاع مقدس خطرش برای سقوط نظام جمهوری انقلاب اسلامی خطرناک تر بود، فتنه ۸۸ است؛ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان می گفتند که مقابله با فتنه ۸۸ سخت تر از جنگ هشت ساله بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار نمود: این فتنه ای نبود که وزارت اطلاعات، سپاه و یا نیروی انتظامی بتوانند به تنهایی آنرا علاج کنند، حادثه ای بود مثل هشت سال دفاع مقدس که حضور مردم در صحنه آنرا علاج کرد.
وی افزود: بنا بر فرمایشات امام راحل، اگر مسؤلان به دنبال مسائل عادی و مادی بخصوص تشکیل حزب برای خودشان بروند، خطری بزرگ برای انقلاب اسلامی به وجود می آید و مرتکب گناهی می شوند که بخشودنی نیست؛ فتنه ۸۸ یکی از همان گناه های نابخشودنی است.
نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه پس از ۶ ماه ارزیابی از وزرای کابینه دولت و استانداران متوجه شدیم کاری را که مردم و نظام از آنها انتظار دارند نمی توانند انجام دهند، تصریح کرد: به رئیس جمهور انقلابی اعلام کردیم که در مجلس انقلابی دوست نداریم وزرای کابینه این دولت انقلابی را استیضاح کنیم؛ ازاین رو هر کدام که برای انجام امور نمی کشند با استعفا کنار بروند.
وی ضمن اشاره به این که خوزستان مقدس ترین سرزمین این کشور شیعه فاطمی است و خون همه ملت ایران به نمایندگی در این سرزمین برای دفاع از اسلام و انقلاب فاطمی به زمین ریخته شده است، اظهار داشت: خوزستان در مقابله با فتنه ۸۸ پیشکسوت است و برای همین شاید تهران و استانهای دیگر ۹ دی به میدان آمدند ولی خوزستان زودتر و از هفتم دی به خیابان ها آمدند.

منبع: