امیر واحدی: افتخار می نماییم که سردار سلیمانی از نهاجا به نیکی یاد کرد

آذر: فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود ازاین رو ما افتخار می نماییم که سردار سلیمانی به نیکی از نیروی هوایی یاد کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق که در ستاد کل نیروی هوایی ارتش برگزار شد، درباره شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: من افتخار می کنم که هم استانی سردار دل ها هستم. سردار دل ها جواهری برای کشور عزیزمان بود که وقتی رفت فهمیدیم چه جواهری را از دست دادیم که قدر آنرا ندانستیم.
وی با بیان اینکه مرام و روش سردار دل ها مکتب شده است، اضافه کرد: ما باید مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم. باید کاری نماییم که در آینده نه چندان دور سردار سلیمانی های زیادی به این جامعه تحویل دهیم و این منوط بر این است که بتوانیم فرزندان در راه و روش اسلام و رهبری تربیت نماییم تا بتوانیم حاج قاسم های خیلی خوب و ارزشمندی به کشور تقدیم نماییم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: سردار سلیمانی از افتخارات ایران اسلامی است و رابطه خوبی با نیروی هوایی داشت و برای تمام اقداماتی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام دادند ارزش قائل بود.
امیر واحدی افزود: یادی نماییم از حاج قاسم که در مراسم شهادت یکی از خلبانان نیروی هوایی اظهار داشت که او مرد شجاعی بود. یک شهید بابایی دیگر بود. سردار سلیمانی گفت واقعا تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود ازاین رو ما افتخار می نماییم که سردار سلیمانی به نیکی از نیروی هوایی یاد کرد.
وی درباره راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مثال زدنی نیست. نمی توانیم درباره محبوبیت او صحبت کرد و نمی گردد اظهار داشت که کسی در میان نیروهای مسلح و در میان شهدا این محبوبیت را داشته، نوشته ای که او چند ساعت پیش از شهادت نوشت و چهار طرف آنرا امضا کرد نشان داده است شهادت به او الهام شده بود. انسان خیلی باید کارهای بزرگ کرده باشد که تمام وجودش الهی شده باشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه سردار سلیمانی واقعاً سردار دلهاست، اظهار داشت: سرداری که عاشق وطنش بود و امیدوارم بتوانیم راه این سردار بزرگ را ادامه دهیم و به آن لبیک بگوییم و روح او را در آن دنیا شاد نماییم. با همبستگی و همدلی و همفکری و یاری رهبرمان می توانیم دل سردارسلیمانی شاد نماییم و راه او را ادامه دهیم.

منبع: