مرتضوی: صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت لازم است

معاون اجرائی رییس جمهور اظهار داشت: صیانت از آرمان شهدا، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش نماییم ارزش های شهیدان را به پدیده ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.

به گزارش آذر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید صولت مرتضوی معاون اجرائی رییس جمهور در جلسه شورای مشاوران وزرا و رؤسای دستگاه های اجرائی در امور ایثارگران، گفت: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت موجب می شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.
وی اشاره کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش نماییم ارزش های شهیدان را به پدیده ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.
معاون اجرائی رییس جمهور با تجلیل از رشادت ها و ایثار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با کمترین هزینه بزرگترین نتیجه را در جغرافیای جهانی رقم زد و پس امروز در ادامه راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.
معاون اجرائی رییس جمهور با قدردانی از کوشش های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهیدان، گفت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همیشه آن را در برنامه ها و دستور کار خود داشته باشند.
مرتضوی اضافه کرد: معتقدم حضور در جمع خانواده شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری فرزندان و همسران شهدا سبب روحیه و برکت است.
وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از حقوق ایثارگران، اظهار داشت: باید تدابیری اتخاذ شود تا ایثارگران عزیز در دستیابی به حقوق خود مشکلی نداشته باشند.
در این جلسه برخی از مشاوران وزرا در سخنانی دیدگاه ها و پیشنهادات خودرا برای تقویت ساختار حوزه ایثارگری و پشتیبانی از حقوق ایثارگران مطرح نمودند.