رئیس سازمان بازرسی کل کشور: خودرو ها و کالاهای رسوب شده در بنادر تعیین تکلیف شوند

بوشهر رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: زیبنده و شایسته نیست که خودرو ها و سایر کالاها طی سالهای متمادی در بنادر رسوب داشته باشند پس امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی برای این مساله باشد.
ذبیح الله خداییان و هیات همراه در ادامه سفر خود به بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند که در میان بنادر نیز بندر بوشهر به لحاظ پتانسیل هایی بالایی که دارد از جایگاه ویژه و حائز اهمیتی برخوردارست.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: طی بازدیدی که امروز از بندر بوشهر صورت گرفت اهتمام خواهیم کرد با برنامه ریزی های لازم شرایط ورود و خروج کالا را در این بندر تسهیل نماییم.
وی افزود: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی شامل خودرو ها و سایر کالاهای دیگر در سالهای متمادی در بنادر رسوب داشته باشند پس امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این مساله که طی سالیان در بنادر به وجود آمده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوشامدگویی به هیئت بازدید کننده به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداخت.
سیاوش ارجمندزاده بندر بوشهررا بندری با قدمت تاریخی و روبه توسعه منطبق با آیتم های بین المللی بیان کرد و اضافه کرد: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آنرا محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می دهد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاونان این سازمان روز یکشنبه بمنظور بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر در زمینه های مختلف به ویژه پروژه های عمرانی، بازدید از تاسیسات بندری، گمرکی و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی و دیدار با مسئولان و شرکت در نشست شورای قضایی و نهادهای نظارتی به این استان سفر کرده اند.