استاندار گلستان: روستائیان عشق خود به انقلاب را ثابت کرده اند

گلستان استاندار گلستان ضمن اشاره به غیرت و همیت مردم شریف روستاهای کشور، اظهار داشت: روستائیان عشق و علاقه خود به انقللاب اسلامی را به اثبات رسانده اند.
علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان گلستان ضمن اشاره به این که بدیع بودن برنامه ها را در این دهه فجر باید به صورت جدی مورد توجه قرار داد، اظهار نمود: تلاش کنید برنامه ها برای اقشار مختلف به ویزه جوانان جذاب و دارای پیام فرهنگی متناسب با آنها باشد.
وی با اشاره به اینکه بهره گرفتن از جلوه های هنری و بصری زیبا در تولیدات فرهنگی برای دهه فجر می تواند به غنای این برنامه ها کمک نماید، اضافه کرد: کمیته های 24 گانه ستاد به برگزاری برنامه های کمیته ای اکتفا نکرده و حتما برای اجرای برنامه های مشترک برنامه ریزی جدی کنند.
استاندار گلستان بر تقویت ظرفیت های مردمی در برگزاری مراسمات سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد و اظهار داشت: گسترش کمیته های فرعی، مردمی، روستایی، عشایری و بومی بخصوص در کانونهای اصلی انقلاب مثل مسجد، بسیج و کانونهای فرهنگی از انتظارات و مطالبات ما نسبت به مدیران است.
زنگانه پوشش رسانه ای مناسب برنامه های دهه فجر را یک لزوم انکارناپذیر دانست و تصریح کرد: از صدا و سیما هم تقاضا دارم حتما با برنامه های مبتکرانه و نو در این ایام با تمام توان وسط میدان باشد.

دهه فجر نقطه عطف معنوی مدیران است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان هم در این نشست ضمن اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی در ستاد عالی دهه فجر استان گلستان، افزود: بر مبنای تصمیم اتحاذ شده مقرر شد در انتها دهه فجر از سه کمیته برتر و سه شهرستان برتر در جهت اهداف ستاد عالی تقدیر شود.
مهاجر با اشاره به اینکه در روزهای الله دهه قجر سال جاری هم سالروز شهادت خاندان عصمت و طهارت و هم میلاد باکرامت یکی از معصومین (ع) قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی ها بگونه ای باشد که برای این دو مناسب مذهبی هم برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود.
وی با تکیه بر لزوم نگاه ویژه مدیران به برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر بدون تردید نقطه عطف فعالیت شما و بستر استمدادتان از روح بلند و ملکوتی امام راحل عظم الشان خواهد بود.
محمدتقی قزلسفلی فرماندار شهرستان مینودشت در این جلسه با انتقاد از عدم پوشش خبری برنامه های فرهنگی این شهرستان توسط صدا و سیما، اضافه کرد: پوشش خبری صدا و سیما در شهرستان مینودشت حدودا صفر است و این برای شهرستانی که دارالولایه است اصلا شایسته نیست.
فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله هم با عرضه پیشنهادی در خصوص تشکیل کمیته تولید محتوا به منظور طراحی و تولید برنامه های متناسب با اقشار، فرهنگ ها و سنین مختلف بخصوص در فضای مجازی، تصریح کرد: هدف ما در دهه فجر تنها برگزاری یک جشن ساده نیست بلکه هدف اصلی ما انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.