پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به دنبال عروج شهادت گونه سردار مهدوی نژاد

آذر: مرکز اسناد و تحقیقت دفاع مقدس در پیامی حاج مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه علی بن ابیطالب (ع) تسلیت گفت.
به گزارش آذر به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
سردار پرکار و مجاهد خستگی ناپذیر، سپاه اسلام حاج مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه علی بن ابیطالب (ع)، بعد از عمری مبارزه، مجاهدت، ایثار و تلاش در جبهه های حق ضد باطل، به یاران شهیدش پیوست.
این سردار پرافتخار و گرانقدر، علاوه بر مجاهدت های ماندگار در دوران دفاع مقدس در سمت فرماندهی گردان و محور عملیاتی در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)، فرماندهی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (ص) از آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی، با درخشش در عرصه های مختلف دفاعی در جبهه های جنوب، غرب، شمال غرب و کردستان نقش های مهمی ایفا کرد.
او بعد از دفاع مقدس هم در سمت های مختلف همچون فرماندهی لشکر۱۷ علی بن ابیطالب(ع)، و سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، بسیجی وار با فعالیتهای تاثیرگذارش در عرصه فرهنگی و اجتماعی، همواره کوشا بود و در نشر و انتقال ارزش های دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و هرجا سخن از شهید و شهادت بود، برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت آماده و پای کار، خالصانه حاضر می شد.
تدوین تاریخ شفاهی ایشان با روایت های ماندگارشان از دوران دفاع مقدس در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام و در مراحل آماده سازی برای چاپ می باشد.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، عروج ملکوتی این سردار گرانقدر در روز میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به محضر فرماندهی کل سپاه پاسداران، همرزمانش در لشکر۱۷ علی بن ابیطالب(ع)، تیپ ۱۲ قائم آل محمد (ص)، مردم شهیدپرور استان سمنان، خانواده محترم، فرزندان داغدار و سایر بستگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نماید.
ان شاءلله خداوند متعال روح پاکش را در این روز عزیز سر سفره حضرت علی (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) میهمان و متنعم بگرداند.

منبع: