استاندار خوزستان: ۱۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به خوزستان دریافت شد

به گزارش آذر استاندار خوزستان اظهار داشت: از اعتبارات سفر دولت به استان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده و ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر هم دریافت خواهد شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، صادق خلیلیان پس از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی در استان سرعت گرفته اظهار نمود: از اعتبارات در رابطه با سفر دولت به خوزستان هم حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه از اعتبارات در رابطه با سفر دولت به استان ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر هم دریافت خواهد شد، اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در رابطه با سفر دولت به خوزستان خواهد بود تا پروژه ها و طرح ها با سرعت بیشتری به اتمام برسند.
وی افزود: در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان، چند مبحث بررسی گردید که یکی از آنها، پروژه های تحقیقاتی بود که لازمه پیشرفت و توسعه است و حتما باید مطالعاتی صورت گیرد تا بتوان یک پروژه را اجرایی کرد و در این راستا، چند طرح تحقیقاتی را به تصویب رساندیم.
خلیلیان با اشاره به اینکه بحث پیشرفت فیزیکی شبکه فاضلاب شهر اهواز یکی از مباحث جلسه بود، اظهار داشت: در پنج ماهه اخیر و با آغاز به کار دولت جدید، شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این حوزه در اهواز هستیم در این حوزه ادارات مربوطه مشکلاتی از نظر قوانین داشتند که در این نشست رفع شد و کار با سرعت بیشتری به اتمام خواهد رسید.