امیر واحدی در دیدار نوروزی با سربازان وظیفه: حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی از اولویت های دوران طلایی سربازی است

به گزارش آذر فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با تعدادی از سربازان وظیفه، از دوران سربازی، به دوران طلایی یاد کرد و اظهار داشت: امروز بخش اعظمی از امنیت کشور به خاطر حضور شما جوانان درخدمت سربازی بوجود آمده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با شروع سال ۱۴۰۱ و عید نوروز با تعدادی از سربازان و کارکنان وظیفه پاسدار ستاد فرماندهی این نیرو ملاقات و گفتگو کرد.
امیر واحدی در این دیدار که به صورت چهره به چهره، محدود و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد از زحمات کلیه کارکنان وظیفه در حفظ و حراست از اماکن نظامی این نیرو و مرزهای ایران اسلامی در سرتاسر کشور تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار با اشاره به اینکه شما سربازان نقش حساس و مهمی در حفاظت و صیانت از مرزها و امنیت کشور دارید اظهار نمود: سربازان از ارکان تعیین کننده و از مهم ترین مولفه های قدرت در کشور به شمار می روند، ازاین رو مأموریت شما سربازان بسیار مهم و حیاتی می باشد.
امیر واحدی از دوران سربازی، به دوران طلایی یاد کرد و بر سلامت در انجام وظیفه و حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی تاکید و تصریح کرد: امروز بخش مهمی از امنیت به خاطر حضور شما جوانان در خدمت سربازی بوجود آمده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در انتها خطاب به سربازان حاضر در جلسه اظهار داشت: سفارش من به شما سربازان این است که در این روز و شروع سال جدید خدا را در همه کارها در نظر بگیرید که همین مساله سبب می شود همواره در طول زندگی موفق و پیروز باشید.

منبع: