اکرمی: درست نیست از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را وارد نماییم

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون این که تلاشی برای تولید با کیفیت آنها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جایگاه شعار سال در برنامه ریزی های دولت، اشاره کرد: آنچه از طرف رهبری دراین زمینه عنوان شد فقط مربوط به دولت نیست و همه قوا و نهادها باید برای تامین این نظر و تحقق شعار سال عمل کنند.
وی ادامه داد: قوه قضاییه و مقننه هم دراین زمینه نقش دارند و هرکدام می توانند برای تحقق یا ایجاد زمینه جهت انجام امور مربوط به رونق تولید و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان عمل کنند. پس نباید تصور شود که دراین زمینه تنها دولت می باشد که باید عهده دار تحقق شعار سال باشد.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اعلان اینکه در کشور امکانات فراوانی برای تحقق شعار سال وجود دارد، تصریح کرد: اصل حرف این است که ما باید با تاکید بر همین امکانات و تجهیزات و قابلیتهای فراوان به سمتی حرکت نماییم که اولا تولید را افزایش دهیم، ثانیاً این تولیدات را با کیفیت عرضه نماییم و ثالثا روند تولید را با تاکید بر اصول اقتصاد دانش بنیان پیش ببریم.
اکرمی اشاره کرد: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون این که تلاشی برای تولید با کیفیت آنها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می نماییم. شاید در تولید همه این محصولات هم اکنون توانایی لازم را نداشته باشیم، اما چنانچه تلاشی جهت رسیدن به این قابلیت صورت ندهیم هم هیچ گاه نمی توانیم این توانایی را به دست آوریم.