در میدان ولیعصر افتتاح شد؛ نمایشگاهی که اقتدار ایران برابر صهیونیسم را نمایش می دهد

به گزارش آذر نمایشگاه کارتون سیلی سرخ با هدف نمایش اقتدار ایران در مقابل صهیونیست ها ۳۰ فروردین ماه در ایوان انتظار متروی چهارراه ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، نمایشگاه گروهی کارتون «سیلی سرخ» با هدف نمایش اقتدار ایران در مقابل صهیونیست ها از جانب هنرمندان کارتونیست ایرانی امروز ۳۰ فروردین ماه در ایوان انتظار متروی چهارراه ولیعصر (عج) راه اندازی شد.
در نمایشگاه «سیلی سرخ» ۱۲ اثر از سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مازیار بیژنی، محمود نظری و علیرضا پاکدل در ابعاد بزرگ رونمایی گردید.
در پی هجمه رژیم صهیونیستی طی سالهای اخیر با استفاده از ضعف دولت عراق و با حضور در منطقه کردستان عراق و ایجاد یک پایگاه آموزشی و تروریستی تلاش شد تا عملیات های گوناگونی را در چارچوب سازماندهی گروههای تروریستی، عملیات ترور و حتی عملیات پهپادی ضد منافع امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران انجام دهد که آخرین مورد آن، عملیات پهپادی ضد یکی از مراکز سپاه در کرمانشاه انجام شد. لازم بود در چارچوب یک عملیات تهاجمی و قدرتمندانه پاسخ شرارت های رژیم صهیونیستی داده شود و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد این مرکز بسیار دقیق و هوشمندانه صورت گرفت که منجر به هلاکت و زخمی شدن ده ها مأمور ارشد موساد شد.
این نمایشگاه به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران از امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برقرار است.
پوستر این نمایشگاه برگرفته از اثر مسعود شجاعی طباطبایی است.

اثر مازیار بیژنی

اثر علیرضا پاکدل

اثر محمود نظری

منبع: