فلسطین زنده است، گزارش المیادین از راهپیمایی روز قدس در تهران

آذر: شبکه المیادین در گزارشی به راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخت.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، شبکه لبنانی المیادین که مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران را به صورت زنده پوشش می دهد در گزارشی نوشت که راهپیمایی گسترده ای به مناسبت روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران در حال برگزاری است.
این شبکه لبنانی در گزارش خود آورده است که تصاویر شهدای فلسطین در خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران بر فراشته شده است.
در این گزارش همینطور آمده است که شرکت کنندگان راهپیمایی روز قدس در تهران پرچم فلسطین و دیگر گروههای مقاومت را در دست گرفته اند.
در ادامه این گزارش آمده است است که شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی و در پشتیبانی از مسئله فلسطین سردادند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ پس از دو سال که به خاطر مسایل کرونایی با حضور مردم برگزار نمی شد، سال جاری در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت ۱۰ بامداد در تهران از مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استان ها از مبادی تعیین شده شروع شد.
سال جاری همینطور مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیشتر از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در پشتیبانی از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می گردد.

منبع: