عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس آموزه های مکتب امام برای تمامی ملت های عدالتجو الهام بخش است

آذر: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی با رسالتی آسمانی توانست به مفاهیم والای استقلال، آزادی و آزادگی معنا ببخشد و ملت ایران را از یوغ استعمار و استبداد نجات دهد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا؛احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در یاداداشتی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴خرداد سالروز ارتحال رهبری الهی، مبارزی حق طلب، عارفی فقیه، استادی برجسته و به فرموده ی مقام معظم رهبری مدظله العالی “یک حقیقت همیشه زنده” است.
امام خمینی (ره) بزرگ مردی از تبار صالحان است که با رسالتی آسمانی توانست به مفاهیم والای استقلال، آزادی و آزادگی معنا ببخشد و ملت ایران را از یوغ استعمار و استبداد نجات دهد.
امروزه با گذشت بیشتر از سه دهه از عروج ملکوتی آن حضرت، آموزه های گهربار مکتب امام برای تمامی ملت های مسلمان، عدالت جو و حق طلب الهام بخش است و در هر نقطه ای از این دنیا که فریاد استکبارستیزی و استعمارستیزی بر میخیزد، نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تداعی میشود.
انقلاب شکوهمند اسلامی که با رهبری الهی و دلیرانه ی امام خمینی رضوان الله تعالی ضد به پیروزی رسید، میراث خون شهدای عالی مقامی است که در ۱۵ خرداد و طی آن قیام خونین با اتکال به وعده ی الهی و ایمان به رهنمودهای امام راحل برای سربلندی اسلام جان خویش را فدا کردند.
تقارن زمانی این دو واقعه ی جانسوز باعث آن است که از اسلام عزیز بعنوان آرمان حضرت امام و ره آورد خون شهدای قیام ۱۵ خرداد، با تمام جان حراست نماییم و در راه عزت و سربلندی بیشتر از پیش این مکتب آسمانی گام برداریم.
خداوند متعال را شاکریم که برای حفظ این انقلاب الهی و دستاوردهای بی نظیر آن، خلف صالح امام خمینی و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) را برای ما عطا فرمودند تا پرچم استقلال و استعمارستیزی و آزادی و استبدادستیزی همواره برافراشته بماند.
بنده ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص جامعه انقلابی و شهیدپرور غرب هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض میکنم.