در تهران؛ مدیر اجرائی سیکا با امیرعبداللهیان ملاقات و گفتگو کرد

غیرت ساریبای مدیر اجرائی کنفرانس تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا (سیکا) که در تهران به سر می برد بعدازظهر یکشنبه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و گفتگو کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، غیرت ساریبای مدیر اجرائی کنفرانس تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا (سیکا) که در تهران به سر می برد بعدازظهر یکشنبه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن مهم خواندن نقش سیکا در تحولات منطقه ای و بین المللی بر ضرورت تقویت هر چه بیشتر ظرفیت های این سازمان در برخورد با موضوعات مهم منطقه ای خصوصاً تروریسم و افراط گرایی، حمایت اصولی جمهوری اسلامی ایران از تقویت و ارتقای جایگاه سیکا و ابتکارات آنرا مورد تاکید قرار داد.
مدیر اجرائی سیکا نیز ضمن قدردانی از مشارکت و همکاریهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در کارهای منطقه ای سیکا، با ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه به تشریح برنامه های پیش روی کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا و همچون برنامه ریزی برگزاری ششمین نشست سران کشورهای عضو سیکا در مهرماه ۱۴۰۱ و ابتکار تبدیل سیکا به یک سازمان بین المللی پرداخت.
ساریبای همین طور عضویت شخصیت ها و نهادهای ایرانی در سازوکارهای سیکا را مهم خواند و از آن استقبال کرد.