معاون رئیس جمهور تأکید کرد؛ ایجاد جامعه پاک مهم ترین هدف ترویج حجاب

به گزارش آذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به این که ایجاد جامعه پاک مهم ترین هدف ترویج حجاب است، اظهار داشت: باید از ابزار هنر برای نمایش ارزشهای اسلامی استفاده گردد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، انسیه خزعلی قبل از ظهر جمعه در همایش زیست عفیفانه در انزلی اظهار نمود: عفاف و حجاب یکی از مواردی است که دشمنان توجه ویژه ای به آن دارند و به این وسیله تسخیر هویت یک ملت را بدون شلیک حتی یک گلوله در دستور کار دارند.
وی ضمن اشاره به ایجاد جنگ سایبری از جانب دشمنان نظام و هجمه های فرهنگی از جانب آنان ضد جمهوری اسلامی اضافه کرد: در جنگ شناختی، سایبری و ترکیبی یکی از سربازان به جبهه دشمن می پیوندد و دیگران را هم با خود همراه می کند و در صورت عدم توجه به آن دشمن می تواند با استفاده از غفلت ما اصالت خانواده بعنوان هویت کشور را به تسخیر خود در آورد.
خزعلی با تکیه بر این که مردم باید جلودار سنگر عفاف و حجاب باشند، افزود: باید دشمن را از مسیر روانی تحت تاثیر قرار دهیم.
معاون رئیس جمهور در امور خانواده و بانوان تصریح کرد: باید علاوه بر ترویج فرهنگ حجاب حجاب از تحقیر حجاب جلوگیری کرده و مانع تغییر ارزش ها و نشان دادن زن بعنوان کالا و ابزار شویم.
خزعلی خاطرنشان کرد: در مورد عفاف و حجاب نیازمند تحلیل، رصد و برنامه ریزی و عملیات شناختی هستیم و باید انفعالی حرکت کرده و پیشران باشیم.
وی افزود: در سند تحول، زن و خانواده پویا بودن و حرکت ساز بودن با نگاه صحیح به باورها و نگرش ها و پیشگیری از نگرش دشمن به تغییر شناخت ها و مواردی از این دست که سرمایه های اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار می دهد مد نظر است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در کوشش برای ناپاک جلوه دادن جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: حجاب تنها در پوشش نیست بلکه باید در رفتار و کردار و فعالیتهای اجتماعی هم برای زنان و هم مردان حجاب نمایان باشد.
خزعلی با اشاره به اینکه رهبری تاکید بر روایتگری و جهاد تبیین دارند، اضافه کرد: ما دنبال جامعه پاک و روابط پاک هستیم چون که این روابط پاک هم با نفع خانم ها و هم برای ثبات و دوام خانواده ها است.
وی با اشاره به اینکه دشمن در کوشش برای از بین بردن دوام و مودت خانواده ها است، اظهار داشت: دشمنان امروزه خانواده های همجنس و مانند آنرا تبلیغ می کنند و باید با برنامه ریزی هنرمندانه فرهنگی با معرفی الگوهای موفق ضمن حفظ عفاف و حجاب از تمام وسیله ها برای تحقق این امر مهم استفاده گردد.

در آخر این مراسم از ۲۰ نفر از فعالان حوزه عفاف و حجاب استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

منبع: