دستور وزیر دفاع برای کمک رسانی به سیل زدگان

به گزارش آذر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی ابلاغ دستوری به ارشدهای وزارت دفاع در استانهای کشور اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت بحران و مسؤلان استانی، برای امداد رسانی سریع به سیل زدگان بسیج شوند.

به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی ابلاغ دستوری به ارشدهای وزارت دفاع در استانهای کشور اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت بحران و مسؤلان استانی، ظرفیت های این وزارت خانه برای امداد رسانی سریع به سیل زدگان بسیج شوند.
با توجه به بارش های اخیر و حوادث روی داده در کشور و دستور رئیس جمهور محترم به استانداران کشور در خصوص امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان، وزیر دفاع نیزبا ابلاغ پیامی به مسؤلان استانی وزارت دفاع، کمک فوری به سیل زدگان با محوریت معاونت مهندسی وزارت دفاع و هماهنگی لازم با مدیریت بحران و همینطور گزارش دهی اقدامات را خواهان شد.
وزیر دفاع همینطور با دستور راه اندازی قرارگاه مهندسی اظهار داشت: کمک رسانی به مردم و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مهندسی وزارت دفاع در مورد رفع پاکسازی معابر، هدایت آب های سطحی، بازسازی اماکن و سازه های تخریب شده با جدیت دنبال شود.

وی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان ناشی از سیل اظهار داشت: ظرفیت های وزارت دفاع تا رفع این مشکلات در کنار مردم بوده و آماده است تا کمک های لازم و ضروری دیگری را برای رفاه و آرامش مردم در نقاط صدمه دیده توزیع نماید.

منبع: