با صدور پیامی صورت گرفت؛ تسلیت رئیسی در پی درگذشت آیت الله اختری

به گزارش آذر، رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله عباسعلی اختری نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» اشاره کرد: این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کارهای مختلف سیاسی و فرهنگی همچون در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خودرا وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش های اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.
متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، سبب تأسف و تأثر فراوان گردید.
این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کارهای مختلف سیاسی و فرهنگی همچون در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خودرا وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.
اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و خصوصاً بیت شریف آن مرحوم تسلیت می گویم.
سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: