رئیسی: دشمن می خواهد حواس مسؤلان از خدمت به مردم پرت شود

به گزارش آذر، رئیس جمهوری از تکمیل پروژه های ناتمام مانده شهرستان پاکدشت در آینده ای نزدیک اطلاع داد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به پاکدشت در جمع مردم این شهرستان، اظهار نمود: بعضی از پروژه هایی را بازدید کردیم که با گذشت بیشتر از دهه هنوز به افتتاح نرسیده است. پروژه کمربندی هم مقرر است بزودی به تکمیل برسد.
وی اضافه کرد: کار اراضی در این مناطق به افرادی واگذار شده بوده اما برخلاف گذشت قریب دو دهه از زمان واگذاری به علت برخی مشکلات اداری و اجرایی با تاخیر روبرو شده بود و قرار شد پس از حداکثر یک ماه این مشکلات را رفع کنند.
رئیسی خاطرنشان کرد: بخش سوم پروژه بیمارستان و مرکز درمانی بود اما آن هم سال ها به طول انجامیده که می تواند منشأ خدمت به مردم این منطقه باشد. ما به نیازهای منطقه توجه می نماییم و تلاش بر اینست که آنچه انتظار مردم این خطه و وظیفه دولت می باشد با شتاب بیشتری دنبال شود.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه مردم پاکدشت زمان شناس، دشمن شناس و دشمن ستیز و بابصیرت هستند، اظهار نمود: سابقه درخشان مردم این منطقه نشان داده است که مردم پاکدشت زمان را خوب می شناسند و تقدیم بیشتر از ۵۰۰ شهید نشانی از صدق این گفتار است.
وی اضافه کرد: این روحیه و این منش برای مسئولیت و برای ایفای آن نقش برای همه مسؤلان و دست اندرکاران مسئولیتی مضاعف رقم می زند.
رییسی با اشاره به اینکه باید به همه مردم خدمت کرد، افزود: اما مسؤلان باید نسبت به مردم این منطقه با همه وجود از انقلاب و ارزش های آن دفاع کرده اند هم در سطح شهرستان و استان و هم در سطح کشوری وظیفه ای مضاعف داشته باشند.
وی افزود: هر گره ای که از زندگی یک فرد یا خانواده باز شود علاوه بر جایگاه دنیوی یک جایگاه اخروی هم دارد. امروز نوکری برای این مردم شهیدپرور بزرگترین افتخار است که نصیب همه ما شده است.
رییس جمهوری با تکیه بر این که دشمن می خواهد حواس مسؤلان از خدمت به مردم پرت شود، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد خدمت به مردم نباشد، توسعه به منظور زندگی مردم نباشد و پروژه های نیمه تمام به سرانجام نرسد. دشمن می خواهد دختران و پسران ما جایگاه رفیع علمی و اجرایی نداشته باشند و امید در دل مردم تبدیل به یأس شود.
رییسی خاطرنشان کرد: دشمن نمی خواهد کشور ما پیشرفت کند و دانشمندان ما قله های علمی را فتح کند. هم در گفتار می گوید نمی خواهم اینطور شود و هم در عمل چوب لای چرخ می گذارد. دشمن نمی خواهد کشور تولید داشته باشد.
ادامه دارد…

منبع: