فرماندار مشهد: مجروحان بسیجی حمله اغتشاشگران در مشهد رو به بهبود هستند

به گزارش آذر، مشهد ـ فرماندار مشهد اظهار داشت: چهار مجروح حمله پنجشنبه گذشته به نیروهای بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد الان رو به بهبودی هستند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محسن داوری اظهار داشت: چهار مجروح حمله پنجشنبه گذشته به نیروهای بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد که در یکی از بیمارستان های مشهد تحت درمان قرار دارند اکنون رو به بهبودی هستند.
در ادامه فرماندار مشهد به حضور باشکوه مردم مشهد در مراسم روز گذشته تشییع پیکر شهدای امنیت و مرزبانی اشاره نمود و اظهار داشت: مجاهدت در جبهه حق و دفاع از امنیت جامعه و آرامش مردم وقتی با نیت خالصانه این جوانان همراه شود ختم به شهادت می شود.
وی اضافه کرد: ضربات ناجوانمردانه چاقو به جوانان غیورمان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده خروش انقلابی مردم مشهد را در پی داشت و به مردم شریف مشهد و خانواده های داغدیده اطمینان می دهم که هیچ مماشاتی با افراد دخیل در این ماجرا نخواهد شد و قاتل جوانان باغیرتمان به سزای عمل شنیع خود می رسد.
گفتنی است؛ عصر پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در منطقه چهارراه حر عاملی مشهد برخی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی فروشگاه ها و مغازه های این محل را داشتند که بعد از حضور بموقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما برخی از این عناصر آشوبگر بصورت ناگهانی و با چاقو به شماری از بسیجیان که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، حمله کرده و ۲ نفر را شهید و چهار نفر از آنها را زخمی کردند.

منبع: