مفتح : بهتر است برنامه ششم توسعه با رای نمایندگان مجلس تمدید شود

به گزارش آذر، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا آخر سال بررسی و تصویب نماییم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.

محمدمهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت بررسی لایحه برنامه پنج ساله توسعه و لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: هنوز هیچ بحثی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نشده است که مقرر است ابتدا بودجه ۱۴۰۲ یا برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.
وی ضمن اشاره به این که هنوز متن یا لایحه ای در رابطه با بودجه ۱۴۰۲ به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عرضه نشده است، اظهار داشت: لایحه بودجه سال آینده هنوز به صورت رسمی به مجلس عرضه نشده است.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: نظر بنده آن است که بررسی و تصویب بودجه به صورت چنددوازدهم شکل مطلوبی نیست و بهتر است بودجه سال ۱۴۰۲ به صورت کامل در مجلس بررسی و تصویب شود.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا آخر سال بررسی و تصویب نماییم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس بررسی و تصویب شود.
مفتح تصریح کرد: شکل مطلوب آن است که برنامه ششم توسعه با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمدید شود و سال بعد لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی رسیدگی شود.