درخواست نماینده اهر از رئیس جمهور برای افزایش ارزش پول ملی

به گزارش آذر، نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا در مورد مهار تورم و افزایش ارزش پول ملی تدابیر جدی اتخاذ کند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با رسیدگی مجلس به طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار داشت: امیدوارم این طرح هر چه سریع تر نهایی و تبدیل به قانون و اجرا شده تا مشکلات کارکنان شرکتی هر چه سریع تر حل و فصل شود.
وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور اظهار نمود: مردم ایران اسلامی بعنوان صاحبان نظام و انقلاب از لحاظ معیشت و گذران زندگی سخت در مضیقه هستند، بنابراین مهار تورم و افزایش ارزش پول ملی امری بسیار ضروریست و انتظار داریم در این رابطه تدابیر جدی اندیشیده شود.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مطالبه مردم اهر و ارسباران فرمانداری ویژه است ازاین رو ضروریست رئیس جمهور دستور تصویب و اجرای آنرا صادر کند.
محرم زاده یخفروزان خطاب به رئیس جمهور و وزیر صمت اظهار داشت: مردم ایران از کیفیت و قیمت خودرو که روز به روز در حال افزایش می باشد بسیار گلایه مند هستند و شاهد جان باختن روزانه ده ها نفر از هموطنانمان در جاده ها هستیم؛ چه زمانی مقرر است این مشکلات مرتفع شود؟ مجلس مجوز واردات خودرو های خارجی را صادر کرد تا در قیمت و کیفیت رقابت ایجاد شود، چرا در این امر مهم تسریع نمی شود؟
نماینده مردم اهر خطاب به وزیر صمت، اضافه کرد: منطقه ارسباران به مرکزیت اهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا بخصوص در حوزه معادن بوده و عملیات اجرایی در معادن بسیار کند و لاک پشتی است؛ جوانان منطقه از بیکاری مضاعف در رنج هستند در این رابطه درخواست داریم تمهیدات جدی اتخاذ شود.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه وزیر جهاد کشاورزی را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: کشاورزان، دامداران و عشایر غیور شهرستان های حوزه انتخابیه برای تهیه علوفه در فشار هستند، بنابراین در این رابطه ضروریست در پرداخت تسهیلات کم بهره توسط بانک کشاورزی تسریع شود. همینطور باغداران اهر هم در مورد هزینه نگهداری میوه در سردخانه ها که اختلاف فاحش قیمت با شهرستان های همجوار دارد گلایه دارند و می طلبد دستور رسیدگی به این مشکل صادر شود.
محرم زاده در مورد عدم اجرایی شدن عملیات سدسازی های حوزه انتخابیه اش به وزیر نیرو هم تذکر داد و اظهار داشت: انتظار داریم تمهیدات و دستورات لازم در این رابطه اتخاذ شود.
وی با مورد خطاب قرار دادن وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: چرا پاداش فرهنگیان بموقع پرداخت نمی شود و مشکل نیروهای نهضتی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی ها رفع نمی گردد، به منظور توجه به خدمات و زحمات فرهنگیان انتظار می رود یکی از فرزندان حائز شرایط در زمان بازنشستگی جایگزین شود.
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در انتها اقدام موهن و وقیحانه نشریه فرانسوی را بشدت محکوم نمود.