قالیباف در صحن علنی: جزییات بودجه طبق سالهای قبل در مجلس بررسی می شود

به گزارش آذر، رییس مجلس اظهار داشت: جزییات لایحه بودجه 1402 مطابق بخشنامه سابق در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از سال آینده بودجه مطابق بخشنامه جدید بررسی می شود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: بتازگی ماده ۱۸۲ بخشنامه داخلی مجلس اصلاح گردید، بدین سبب ما دیگر نمی توانیم جهت بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به ماده سابق استناد نماییم.
وی بیان کرد: انتظار می رود لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برمبنای بخشنامه جدید بررسی شود که به این صورت روند رسیدگی به بودجه در مجلس سرعت می گیرد.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: این مساله قبلا در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت، اما از آنجائیکه هم نحوه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم زمان ابلاغ بودجه به مجلس برمبنای ماده سابق ۱۸۲ بخشنامه بود، جزییات لایحه بودجه نیز برمبنای ماده ۱۸۲ یعنی همانند سالهای قبل در مجلس بررسی خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: از سال آینده بودجه ای که در آبان ماه به مجلس ارائه می شود، مطابق بخشنامه جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.