قالیباف در دیدار با فرمانده کل سپاه: مجلس آماده است با هر اقدام شورای اروپا با قاطعیت برخورد کند

به گزارش آذر، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی آماده هستیم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد نماییم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در نخستین ساعات صبح امروز (شنبه اول بهمن ماه) بعد از حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران و دیدار با سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار نمود: توفیق داشتم امروز در نخستین ساعات کاری در ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران حضور و دیداری با همرزم قدیمی خود در دوران دفاع مقدس داشته باشم.
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعنوان خادم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان باید عنوان کنم که دشمنان ما شناخت دقیقی از ملت و سپاه ما ندارند، و بخصوص این که هیچ شناخت و تحلیلی در مورد رابطه بین ملت و سپاه ندارند.
وی افزود: آنها تصور می کنند سپاه هم مانند نیروهای نظامی آنها، یک نیروی صرفا نظامی است، غافل از این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از متن مردم و ملت ما است، چندین میلیون از ملت ما بسیجی و سپاهی هستند که تبلور اراده ملی مردم در حوزه دفاع، امنیت و محرومیت زدایی هستند.
قالیباف خاطرنشان کرد: امروز شما در هر کوی و برزنی که حضور می یابید، تصویر یک شهید بسیجی یا شهدای نیروهای مسلح وجود دارد و این نشان دهنده جایگاه مردمی این نیرو است.
رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: امروز محبوب ترین شخصیت در میان مردم شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی یک پاسدار است و این خطای تحلیلی از جانب اروپایی ها نسبت به سپاه باید اصلاح گردد.
قالیباف خاطرنشان کرد: پارلمان اروپا باید بداند پیشنهادی که بعنوان پارلمان عرضه کرده نمی تواند مجموعه حقیقت ها را جابجا کند، داعش را جبهه غرب و استکبار پشتیبانی و تجهیز کرد و آن کسی که با تروریسم جنگید و به حضور داعش در منطقه تمام کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این حقیقتی است که اروپا نمی تواند آنرا وارونه جلوه دهد، چون که همه سازمان های بین المللی و افراد منصف به آن اذعان دارند.
وی افزود: از طرفی خود اروپایی ها امروز حامی تروریسم هستند و پارلمان اروپا امروز از گروهک منافقین حمایت می کند که بیشتر از ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز ایران را شامل زن و کودک تا پیر و جوان، شکنجه و ترور کردند. اگر این اقدام اروپا صورت بگیرد، اساسا آنها هم در زمره همان تروریست ها محسوب شده و رفتار ما با آنها در منطقه به همان نحو خواهد بود.
رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند ما در سطحی از بازدارندگی قرار داریم که نه تهدیدات بالقوه و نه تهدیدات بالفعل هیچگونه تهدیدی برای ما محسوب نمی شود و همانطور که خودشان می دانند ما در مقابل آنها پاسخگو هستیم و اگر اقدامی انجام دهند مشت محکمی خواهند خورد.
قالیباف خاطرنشان کرد: امروز شورای اروپا باید تصمیم گیر باشد که می خواهد دریچه عقلانیت را ببندد و در جهت دفاع از تروریسم حرکت نماید یا این که بخواهد تصمیم دیگری بگیرد. ما در مجلس شورای اسلامی آماده هستیم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کند و حقیقت را جابجا کند، محکم برخورد نماییم.

منبع: