در پیامی به رئیسی صورت گرفت؛ تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

به گزارش آذر، رئیس جمهور تاجیکستان فرا رسیدن عید نوروز را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و خطاب به سید ابراهیم رئیسی نوشت: عالی جناب؛ فرا رسیدن جشن بین المللی نوروز را به جناب عالی و مردم دوست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و تمنیات نیک خویش را ابراز می دارم.
وی خاطرنشان کرد: معنویات و آرمان های سازنده این جشن باستانی پرارزش در شرایط پیچیده جهان معاصر، اهمیت ویژه ای یافته است. آئین دوستی و رفاقت، حسن تفاهم، احترام و دستگیری یکدیگری نوروز، ما را وا می دارد که در راه تحکیم بیشتر صلح و امنیت، روابط حسنه بین کشورهای مان و ساخت فردای درخشان برای مردمانمان، تلاش و تلاشهای فراگیر مشترک انجام دهیم.
امامعلی رحمان بیان نمود: اطمینان دارم که در جهت ارزش های بی زوال نوروز، کشورهای ما با آرزو و امیدهای نیک، روابط دوستی و همکاریهای سودمند خود را در آینده هم توسعه و گسترش خواهند داد. در این ایام فرح بخش بهاری، برای جناب عالی سلامتی کامل و کامیابی های بیشتر و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران آرامش، آسایش، بهروزی و شکوفایی روز افزون آرزومندم. نوروز مبارک!

منبع: