دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: سکاندار وزارت آموزش وپرورش باید در تراز این جایگاه باشد

به گزارش آذر، دبیر هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: باتوجه به اهمیت آموزش وپرورش مجلس تاکید دارد که سکاندار این وزارتخانه باید در تراز این جایگاه باشد پس اجازه ورود به هر کسی را نخواهیم داد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، علی کریمی فیروزجائی قبل از ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی جامعه اسلامی فرهنگیان استان سمنان به میزبانی آموزش وپرورش شهمیرزاد، ضمن اشاره به اداره شدن آموزش وپرورش با سرپرستی، اشاره کرد: مجلس نسبت به این وزارت خانه اوج حساسیت را دارد.
وی با اعلان اینکه سکاندار وزارت آموزش وپرورش باید «در تراز این جایگاه» باشد، اضافه کرد: مجلس نگاه ویژه ای به وزارت آموزش وپرورش دارد در نتیجه آنرا به دست کسانی که در تراز این وزارتخانه نباشند، واگذار نخواهد کرد.
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اعلان اینکه وزارت آموزش وپرورش جایگاه مهم و محوری دارد، اشاره کرد: وزارت آموزش وپرورش بواسطه جایگاه و اهمیتی که در فرهنگ این کشور دارد، برای مجلس یک اولویت مهم شمرده می شود.
کریمی با اعلان اینکه این وزارت خانه برای نمایندگان مجلس اهمیت ویژه دارد، ابراز کرد: برای ارتقا آموزش وپرورش در مجلس و همین طور دولت سیزدهم کوشش های خوبی انجام شده است اما باید این تلاش ها مداوم باشد.
وی با اعلان اینکه امید است بتوانیم در این دولت و مجلس انقلابی، آموزش وپرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم، تاکید داشت: یکی از مسائل مهمی که باید در زمینه آموزش وپرورش مد نظر قرار گیرد، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: معظم له در دیداری که با فرهنگیان داشتند، خط و مشی حوزه آموزش وپرورش ما را مشخص فرمودند پس باید به سمت عمل به این منویات گام برداریم.
کریمی بیان کرد: رهنمودها و خط و مشی ها از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بصورت کارشناسانه و دقیق برای مجلس و دولت روشن شده است.