وجود ۸۰ کارخانه درحال ساخت در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش آذر، سمنان نماینده مردم گرمسار و آرادان از وجود ۸۰ کارخانه و واحد صنعتی درحال ساخت در این شهرستان صنعتی اطلاع داد.
اردشیر مطهری عصر ۲۴اردیبهشت در آیین معارفه فرماندار گرمسار از این شهرستان بعنوان شهرستانی صنعتی نام برد و اظهار نمود: شهرستان گرمسار هم از نظر صنعتی و هم از نظر معدنی و گردشگری از پتانسیل بالایی برخوردار می باشد.
وی با تقدیر از مدیران استان و خصوصا استاندار سمنان اظهار داشت: استانداری در سطح استان نقش آفرینی خیلی خوبی داشتند و جایگاه و شان دولت مردمی را به خوبی به نمایش گداشتند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه امروز هر کس در جایگاه مدیریتی کشور قرار می گیرد باید امانتدار خوبی برای مردم باشد اضافه کرد: انتصاب فرماندار شهرستان گرمسار، باعث رضایت مندی و اعتماد مردم خواهد بود.
وی ضمن اشاره به اجرای پروژه های آبرسانی در گرمسار اظهار داشت: لوله گذاری و جوشکاری طرح انتقال آب آشامیدنی شهرستان گرمسار از روز گذشته شروع شده است.
مطهری به تعدد واحدهای صنعتی درحال ساخت در گرمسار پرداخت و افزود: هم اکنون تعداد ۸۰ کارخانه و شرکت تولیدی در منطقه اقتصادی گرمسار درحال ساخت است.

منبع: