بررسی موضوعات دو جانبه در دیدار معاون حقوقی وزارت خارجه با همتای عراقی خود

آذر: معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در حاشیه اجلاس کنوانسیون بازبینی با همتای عراقی خود درباره ی موضوعات دو جانبه و بین المللی همچون مباحث کنوانسیون سلاح های شیمیایی گفت و گو کرد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در حاشیه اولین روز برگزاری پنجمین کنفرانس بازبینی کنوانسیون سلاح های شیمیایی که اکنون در لاهه درحال برگزاری است، با البرزنجی معاون امور حقوقی و چندجانبه وزارت امور خارجه عراق دیدار و درباب موضوعات مشترک دوجانبه و بین المللی همچون مباحث کنوانسیون سلاح های شیمیایی گفت و گو کرد.
نجفی همین طور با رئیس هیات فدراسیون روسیه در کنفرانس بازبینی، معاون وزیر صنعت و تجارت این کشور بطور جداگانه ملاقات و درباب تقویت و ارتقای روابط و همکاریهای دوجانبه و بین المللی و همین طور موضوعات و مسایل در رابطه با کنوانسیون و سازمان منع سلاح های شیمیایی دیدار و گفت و گو کرد.

کنفرانس بازبینی هر پنج سال یکبار با هدف بررسی و ارزیابی اجرای مفاد کنوانسیون انجام می شود. پنجمین کنفرانس بازبینی از ۲۵ لغایت ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مقر سازمان در لاهه درحال برگزاری است.

منبع: