پیام صالحی در پی دستاورد افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش

به گزارش آذر، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در پیامی بازگشت ناوگروه 86 نیروی دریایی به آب های سرزمینی را تبریک و اظهار داشت: دانش و فناوری و بهره گیری از ابتکار و نوآوری در این اقدام با همت عالی و شجاعت پرسنل مقتدر نیروی دریایی ارتش محقق شد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، متن این پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لئن شکرتم لأزیدنکم
اگر شکر خدارا بجا آورید خداوند نیز بر الطاف و توفیقاتش می افزاید
به عنوان یک هموطن از دستآورد افتخار آفرین دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با اتکال به خداوند متعال و با خود باوری و برخورداری از دانش و فناوری و بهره گیری از ابتکار و نوآوری و با همت عالی و شجاعت پرسنل مقتدر خود و عزم فرمانده محبوبشان دریادار ایرانی توانستند دل هموطنان عزیز را -با پیمودن مسافتی قریب به شصت هزار کیلو متر دریایی (دور دنیا)- شاد کرده و حس غرور آفرین در وجودشان ایجاد کنند متواضعانه و صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم. درود پروردگار عالم بر شما سربازان خدا باور و میهن دوست که دل هم میهنان غیور و فرمانده معزز کل قوا را مسرور کردید.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی شامل ناوشکن دنا و ناو بندر مکران از مهرماه سال قبل ماموریت خودرا از بندرعباس اغاز کردند و روز چهارشنبه بعد از حدود ۲۲۰ روز دریانوری وارد ابهای سرزمینی شدند.

منبع: