بازدید معاون سازمان بازرسی از سه حوزه برگزاری کنکور

آذر: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با شروع پروسه برگزاری نوبت دوم کنکور 1402، از سه حوزه برگزاری آزمون سراسری و همین طور سازمان سنجش بازدید نمود.

به گزارش آذر به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور بامداد امروز در همراهی با وزیر علوم از حوزه برگزاری کنکور در دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

در حاشیه بازدید امروز از حوزه برگزاری کنکور در دانشگاه شهید بهشتی طی نشستی با حضور وزیر علوم، رییس سازمان سنجش و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی اقدامات این نهاد نظارتی پیرامون برگزاری هرچه بهتر کنکور تشریح شد و دکتر زلفی گل از همراهی سازمان بازرسی دراین زمینه و گزارش های دقیق و کارشناسی این سازمان تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، مسعودی اصل روز گذشته نیز با حضور در دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر روند برگزاری آزمون سراسری در این دو حوزه را مورد بررسی قرار داده بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی همین طور با حضور در سازمان سنجش، طی نشستی با رییس و معاون آزمون های این سازمان به بررسی مسائل مربوط پرداخت و دیداری با هیات بازرسی مستقر در سازمان سنجش داشت و نکات لازم را متذکر شد.

سازمان بازرسی کل کشور بمنظور نظارت بر روند برگزاری کنکور در چند روز گذشته هیاتی را در سازمان سنجش مستقر کرده است.

با شروع پروسه برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲، روز گذشته چهارشنبه ۱۴ تیر ماه تعداد ۵۴۲ هزار و ۱۰۴ داوطلب سه گروه آزمایشی “علوم ریاضی و فنی”، “علوم انسانی” و “هنر” در نخستین روز برگزاری نوبت دوم کنکور به رقابت پرداختند و امروز نیز کنکور دو گروه آزمایشی “علوم تجربی” و “زبان های خارجی” با شرکت بیش از ۵۷۷ هزار و ۳۳۲ داوطلب انجام می شود. همین طور ۱۲۰ هزار نفر از افرادی که در مرحله اول، آزمون سراسری را با موفقیت گذارنده بودند در آزمون نوبت دوم شرکت نکردند.

منبع: