در جلسه مشترک قضات اردبیل مطرح شد: برخورد با اراذل و اوباش تشدید و هرگونه تخفیفات لغو می شود

به گزارش آذر، اردبیل دادستان اردبیل اظهار داشت: در امتداد کوشش برای ارتقای امنیت، تشدید برخوردها و لغو هرگونه تخفیفات برای اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت.
جلال آفاقی، دادستان اردبیل ۱۶ تیر در جلسه مشترک قضات دادگاههای کیفری دو با مقامات، بازپرسان و دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب، امنیت را خط قرمز دستگاه قضایی دانسته، اظهار داشت: برخورد قاطع با جرائم خشن و سازمان یافته همیشه جزو مطالبه به حق عمومی بوده است.
آفاقی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در اردبیل، کوشش برای ارتقای وضعیت موجود و توسعه احساس امنیت را از برنامه های اولویت دار دادسرا دانسته، اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کردن فضا برای مزاحمین و متجاوزان به حقوق مردم در اردبیل تشدید می شود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حسب تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مشترک قضات دادگاه های کیفری دو اردبیل و دادسرای عمومی و انقلاب، قرار شد ضمن تعیین شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های اراذل و اوباش در دادگاه همانند شعب ویژه دادسرا و ضمن تعیین اشد مجازات، از موافقت با هرگونه تخفیفات و ارائه تسهیلات در پرونده های اراذل و اوباش توسط قضات خودداری شود.

منبع: