کاظمی: ارتقای جایگاه اقتصادی کشور باید از محورهای برنامه هفتم توسعه باشد

به گزارش آذر، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است در مورد ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.
حمیدرضا کاظمی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با اولویت هایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرد، بیان نمود: مهم ترین موضوعی که امروز جامعه را رنج می دهد، مسائل اقتصادی می باشد. باید یک برنامه پنج ساله اقتصادی برای برون رفت از این فشارهای معیشتی و اقتصادی بر مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه پیشبینی شود.
ایشان در ادامه اظهار نمود: برنامه پنج ساله یک نقشه برای پنج سال آتی کشور است. پنج بودجه سالیانه هم با محوریت برنامه پنج ساله نوشته می شود بنابراین لازم است در مورد ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.
نمانیده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شوراها یک مجالس محلی به شمار می روند ما هرچه بتوانیم اختیارات شوراها را افزایش داده و مردم را در اداره امور شهر و روستای خود مشارکت دهیم، بطور قطع به تحکیم نظام سیاسی کشور کمک خواهد نمود. این مورد هم در لایحه برنامه هفتم باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: