با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم انتخاب شد

به گزارش آذر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر ˮرضا صابریˮ را بعنوان ˮسرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلسˮ وزارت عتف منصوب نمود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصابی وزیر علوم خطاب به دکتر رضا صابری آمده است:
نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزشمند جناب­عالی به باعث این حکم به سمت سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس منصوب می­ شوید.
انتظار می رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی اهداف و برنامه ها و تصویب قوانین مورد نیاز با توجه به مأموریت های مختلف وزارت علوم، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در راه تحقق و عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه‌ی علم و فناوری و برنامه‌ی عرضه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیتهای نظام علم و فناوری کشور موفق و مؤید باشید.
توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است؛ دکتر رضا صابری ( زاده استان گلستان_1345) دانش آموخته رشته مردم شناسی از دانشگاه پونا هندوستان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی است که از سوابق اجرایی وی میتوان به معاون آموزشی، دانشجویی و اداری مالی دانشگاه علامه طباطبائی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر، عضو شورای شهر آزادشهر و نماینده اسبق مردم آزادشهر و رامیان و چشمه ساران و فندرسک در مجلس نهم اشاره نمود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همینطور ضمن قبول استعفای دکتر مرتضی فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس این وزارت خانه، از خدمات و تلاشهای وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر نمود.